Milioane de cumparaturi se fac in fiecare zi, ceea ce inseamna ca sunt milioane de ocazii sa promovezi un produs, un serviciu sau un brand pe bonurile fiscale. Vizibile imediat dupa achitare la casa de marcat, bonurile ofera una dintre cele mai bune expuneri, la costuri reduse, a unui brand.
Voucherele si promotiile pe hartie sunt (inca) cele mai folosite
Daca vrei sa le arati clientilor tai ce promotii ai in magazin, atunci opreste-te la bonurile fiscale din mai multe motive:
- 88% dintre consumatori folosesc cupoane de reducere
- 48% dintre consumatori cauta saptamanal cupoane de reducere
- doua treimi dintre mileniali sunt interesati sa foloseasca cupoane de reducere pentru a economisi
- 71% dintre consumatori spun ca vor folosi un cod de reducere de pe un flyer promotional printat pentru a comanda online
Promovarea pe bonuri fiscale vine cu avantaje multiple pentru retaileri. Iata cum poti sa folosesti acest mijloc de promovare astfel incat sa obtii mai mult pentru business-ul tau, cu mai putin efort si cheltuieli mici.
1. Ceea ce promovezi este vazut de fiecare client in parte odata ce primeste bonul fiscal
Folosirea bonului fiscal pentru a promova unui produs sau serviciu este una dintre cele mai eficiente metode de marketing. Fiind oferit imediat dupa achizitie, brandul promovat este vazut instantaneu de fiecare client, ceea ce o face o investitie extrem de rentabila.
2. Te bucuri de un ROI (return on investment) foarte ridicat. Cheltuiesti putin, castigi mult
Reclamele outdoor, cele pe Google sau cele pe Facebook pot costa pana la zeci de mii de euro. Fata de acestea, promovarea pe bonuri fiscale este cea mai putin costisitoare metodata de advertising, undeva la 1,5 dolari per 1.000 de bonuri imprimate. Insa, pe langa acest aspect, randamentul investitiei si, respectiv, profitul net sunt incomparabil mai mari decat daca folosesti alte metode, mai scumpe, de promovare.
3. Functioneaza ca un “carlig” care creste vanzarile
Cum mai exact? Spre exemplu, daca printezi in cod QR pe bonul fiscal, care odata scanat directioneaza clientii catre pagini web unde promovezi produsele sau serviciile dorite si/sau un program de loialitate si alte beneficii. Astfel, reusesti sa fidelizezi mai usor clientii magazinului tau. Practic, este o metoda care ajuta la cresterea vanzarilor fara prea mult efort sau cheltuieli mari.
Cum poti face cele mai atractive reclame pe bonuri fiscale
Odata ce folosesti o imprimanta de bonuri STAR, este usor de instalat PromoPRNT, un program in care sunt create automat promotii pentru diverse produse pentru a fi adaugate in design-ul de bon fiscal.
Star Micronics a dezvoltat una dintre cele mai variate game de imprimante POS de pe piata in acest moment, oferindu-le clientilor posibilitatea sa aleaga ce este mai bun pentru a le satisface nevoile in materie de printare. Gama imprimantelor termice de la Star ofera solutii rapide si fiabile pentru printarea codurilor de bare, tichetelor, etichetelor si chitantelor.
Din punct de vedere ergonomic, acestea sunt proiectate special pentru a se adapta cu usurinta imprejurimilor, fie ca sunt imprimante robuste matriciale sau imprimante POS de bucatarie.
Fiind cap de serie in printarea cu tehnologie mPOS, Star ofera multiple posibilitati de conectare, precum WIFI sau Bluetooth si se sincronizeaza usor cu dispozitivele ce ruleaza iOSâ˘, Androidâ˘, Windows⢠si Linuxâ˘, datorita Software Developer Kits.
Citeste si De ce sa tii cont cand alegi o imprimanta de bonuri ca sa nu cheltuiesti prea mult.