Retailul este una dintre industriile cu un ritm rapid de schimbare. In prezent, nu mai este de ajuns doar ca produsele sa fie puse pe raft pentru vanzare. In timp ce concurenta pe vanzare online creste, magazinele fizice trebuie sa le ofere clientilor ceea ce mediul online nu poate: experiente emotionale. Asa ca iti dam cateva idei pentru ca magazinul tau sa ramana in mintea clientilor.

  1. Concentreaza-te pe un customer service de exceptie

Clientii sunt pe primul loc. Sa faci fiecare clienti sa se simta binevenit in magazinul tau si bucuros ca a facut aceasta alegere este mai mult decat o porunca in retail. De aceea, orice decizie pe care vrei sa o iei pentru magazinul tau trebuie sa tina cont de ceea ce isi doreste clientul. Iar totul incepe de la angajati, care au un rol esential in a face cumparatorii sa se simta bine prin interactiunea placuta cu ei si disponibilitaatea de a oferi informatii. Nu uita ca in procesul de recrutare sa analizezi mai bine atitudinea candidatilor care conteaza la fel de mult la aptitudinile si experienta profesionala.

  1. Permite-le clientilor sa testeze gratuit produsele expuse

Sa le oferi clientilor ocazia sa testeze produsele pe care le vinzi inseamna sa creezi o conexiune cu ei, sa te apropii mai mult de ei si sa ii surprizi cu o tactica care imbunatateste experienta in magazinul tau. Iar asta se traduce automat prin fidelizare si vanzari mai mari. Daca ai un magazin de produse IT, le poti permite clientilor sa testeze cele mai noi gadget-uri si poti organiza sesiuni demonstrative din care consumatorii sa afle mai multe informatii despre cum functioneaza produsul. Acelasi lucru il poti face si daca vinzi produse de ingrijire personala cum sunt cremele de maine, lotiunile de corp, parfumuri si masti pentru ten. In orice caz, orice ai vinde, exista mereu o modalitate de a te conecta cu clientii si sa oferi un impact emotional.

  1. Introdu un program de fidelizare

Consumatorii sunt din ce in ce mai informati si mai selectivi, asa ca se asteapta sa fie surprisi de brandurile cu care interactioneaza. Personalizarea experientei in magazin si lansarea unui program de loialitate incurajeaza apropierea si atasarea clientilor de brand si produsele sau seriviciile pe care le vinzi. Spre exemplu, poti oferi carduri de fidelizare prin care sa primeasca reduceri cu fiecare achizitie facuta sau sa creezi o aplicatie in care sa adune puncte pe care sa le foloseasca la final de an ca forma de discount. Iar daca ai clienti repetitivi si fideli de ani de zile, ii poti surprinde cu un voucher cadou.

  1. Foloseste tehnologia potrivita pentru a oferi o experienta placuta

Tehnologia este un sprijin constant care rezolva rapid multe probleme. Pornind de la calitatea imprimarii etichetelor de pe produse, care contin informatii importante, si pana la echipamente folosite de angajati sau de clienti, toate contribuie direct si indirect la imbunatatirea experientei clientilor in magazin. De exemplu, cu un scanner de coduri de bare care citeste rapid si din orice unghi produsele si o imprimanta care emite rapid bonurile fiscale, timpul petrecut de clienti la casa se reduce semnificativ. Totodata, pentru o experienta memorabila in magazin poti instala tablete sau ecrane digitale pe care clientii sa vada si sa poate cauta informatii despre produsele din stoc si sa lase feedback util despre experienta lor in magazinul tau.

Oricare ar fi specificul magazinului, intotdeauna exista numeroase metode de a atrage mai multi clienti si creste business-ul. Noi avem expertiza in implementarea solutiilor si tehnologiilor potrivite in retail astfel incat sa iti poti atinge targetul vizat.

 

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

18 − sixteen =